Konu
r10.net mesaj ve rep top 10 :)
09-12-2008, 14:03:56
#3
DarksPrince
Remender 553 mesajda o kadar repi aldıysa gerçekten yararlı olmuş ****** ise 13 bin mesajda 2.repte olmasıda normaldir diye karşılıyorum