Daha önceleri Router olarak mikrotik kullandığımızda kullanılmayan boş ip adresine bile botnet saldırısı olsa tüm network u etkiliyordu.Şu anda bridge olarak çalıştığından dolayı herhangi bir sorun yaşamamaktayız.

Osman Beyin dediği gibi öncelikle ethernet kartı çok önemli oem sunucu kullanılabilinir.2 Gb ram kullanmanız ve çift çekirdekli bir işlemci kullanmanız yeterlidir.