Selam arkadaşlar,

Mikrotik ile çalışan arkadaşlarlar vardır sanıyorum. Mikrotik ile nekadar büyüklükte bir network'e hakimiyet sağlayabildiniz? Tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz?

Teşekkürler.