ewt dostum feedburner a soruyor. peqi şöyle diyim aynı içerigi 2 kişi de aldı ve feedburner a da kaydetti yani 2 side yaptı. google banlamaması değil amac. kimi banlıycagınıda deil. bu özgün içerik yukarıya cıkarayım demiyor. senden kopyalanmıs içerigin aynısı senden yukarıda cıkmıyor mu tabikide çıkıyor neden peki ? kısaca senden calınan özgün içerigin aynısı içerik için aranılanacak kelimede senden yukarı cıkabilir. o zaman bunun ne anlamı var. ama sunu diyim google banlıycaksa senimi banlıycak onumu banlıycak diyorsan feedburner a soruyormudur sormuyormudur banlıycagı kişi hangisi diye bilmiyorum. ama bana göre sormuyordur. çünkü senin gibi kaydettiren sadece 2-3 büyük script mevcut %80 ni hala feedburner kullanmıyor ama banlanna cok. bunu algıladıgı bir yer vardır umarım. yinede tam olarak olmus olsada özgün içerik ekliyordum hiç etiket kasmadım hiç spam yapmadan banlandım diyen binlerce kişi var. demekki hala bu konuda gelişmiş durumda değil. bunun cevabı makalemde işte.