Botlardan biraz bahsetmek gerekirse;

Her siteye göre ayrı bot vardır. Çünkü o sitenin tasarımı kodlaması botun işini değiştirir.Botun temel mantığı siteyi verirsiniz siteye gider sizin belirlediğiniz ifadeler arasındaki veriyi alır diziye atar ve veritabanınıza kaydeder böylece karşı sitedeki içerikler sizin veritabanınıza gelir.Veriyi almış olursunuz. Konu çekme olayı sadece wp ve vbulletin arasında değildir tabiki.Her siteye her amaca uygun bot yapabilirsiniz. Biraz mantık istiyor sadece. Aslında bende hiç bot yapıp satmadım çünkü emeğe saygısızlık olduğunu düşünüyorum.

Korunma yoluna gelince yukarıdaki bir arkadaş sitenizin kodlama altyapısını ayda bir değiştirmenizi önermiş.Bende katılıyorum doğru söylüyor. Diyelim ki <td></td> tagları arasındaki bir konu başlığını çekiyorsunuz.Etiketleri değiştirdiğiniz takdir de veya başka bir kodlama altyapısı oluşturduğunuz takdirde karşı tarafın botu sitenizden ya hatalı çekim yapıcaktır yada hiç çalışmayacaktır.