dostum şöyle diyim sende a sitesi var. içerigi 17:19 da ekledin. bende b sitesi var senin siteni botluyorum bendede 17:19 da eklendi. hangimiz orjinaliz ? yada ben 20:00 da ekledim farketmez elimle ekledim ama google seni deilde beni güncelledi o zamn sen kopya içeriksin. bir yazı 2 kez ve daha fazla kopyanlanmıssa google da birisi yazınca hep aynı metinler cıktıgı için yanıtıda o deilse hepsini kapatıyor ilk bu metni girdi diye google bakmıyor. ama siten var kimse senden kopyalamıyor elinle yazıyorsun tamam + fazlası kesinlikle vardır. sen bir sonuc aradın aynı title v.s. 3-4 kişi aynı sonucu gördüğü saniye kapattıgı için işiniz bitiyor bu durumda.
Burada Feedburner gibi sistemler devreye giriyor yanılıyorsun içeriği yayınlıyorum direk anında feedburner hafızaya alıyor. Sonra sen botla çekmişssin farketmez Google botu gidiyor feed teyzeye kim daha önce açtı bu konuyu diye soruyor Feed teyzede gülerek xx sitesi diyor ondan sonra tak özgün içeriğimi kimse çalamıyor