ben bir koçluk programı yapardım hayatınız boyunca 10 yılda bir sadece 1 dolar vericeksin sonra yalılarda oturup ferrarilere bineceksin tarzı birşeySonra bütün r10u bırak ne kadar bu işle ucundan bucağından yakınlığı olan varsa toplardım paraları nete girmezdim yurt dışına kaçardım yatalak hasta olurdum ödemezdimsonra beni şikayet etmek isteyenleri öldürürdümNasıl fikir?
Not:AlıntıdırR10.Net e teşekkürlerimi sunuyorum efeniim