Galiba çok şey istedim, sonuç SIFIR!

Bir kaç arkadaş CV nedir bilemedi, özgeçmiş yaz dedim, dandirik bir şeyler karaladı (acaba verdiğim işleri de böyle dandirik yapar düşüncesinde reddettim)
Bir kaç arkadaş randevuya gelmedi veya randevuya gelmesini bekelrken arayıp "başka gün olmaz mı" diye sordu. Güvenlir olacağına nasıl inanayım, bir randevusuna ble sadık değilse?
Bir kaç arkadaş, zır cahilmiş, öğretirsem [kaçmazsa] eleman olarak girecekmiş, yüzsüz bir de bir sürü para istedi.

Sizce ne yapmalıyım?