Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özelden mesaj gönderenin nickini sansürleyip koyabilirdin.. Bahane üretmenin mantığı yok.. Kaldıki kendini niye bu kadar sıktın anlayamadım sana ******** diyen olmadı zaten neyse kolay gelsin
açıkça suçlama yapmışsın neden sıkmayım kendimi, senin kadar rahat olamıyorum belki bu gibi konularda . kişilik meselesi diyelim.

hangi konuda gördün özelden yapılan teklifin screen alınıp koyulduğunu?

yaptığınız gereksiz suçlamanın ardından saçma sapan bahaneler üretmeyin.

için rahatlasın diye attım işte görüntüleri.uzatmanın anlamı yok.