dostum şöyle diyim sende a sitesi var. içerigi 17:19 da ekledin. bende b sitesi var senin siteni botluyorum bendede 17:19 da eklendi. hangimiz orjinaliz ? yada ben 20:00 da ekledim farketmez elimle ekledim ama google seni deilde beni güncelledi o zamn sen kopya içeriksin. bir yazı 2 kez ve daha fazla kopyanlanmıssa google da birisi yazınca hep aynı metinler cıktıgı için yanıtıda o deilse hepsini kapatıyor ilk bu metni girdi diye google bakmıyor. ama siten var kimse senden kopyalamıyor elinle yazıyorsun tamam + fazlası kesinlikle vardır. sen bir sonuc aradın aynı title v.s. 3-4 kişi aynı sonucu gördüğü saniye kapattıgı için işiniz bitiyor bu durumda.