Selam Arkadaşlar;

Bir konu çekme botu furyasıdır gidiyor, herkes bu botlardan alıyor ve birbirimizin sitelerinden konu çekiyoruz bir Allahın kulluda çıkıp demiyorki bende konu çeken botları engelemenin yollunu biliyorum bu şekilde yapılıyor diye. Aklımızı başımıza alalım arkadaşlar kendi kendimizi bittiriyoruz bilen bir arkadaş varsa bu botları nasıl engelleriz Allah rızası için açıklasın