onlar birer anti virus programı. Daha etkili korunmak için firewall ve antispy yazılımları da edinin.. Antivirus olarak nod32 yi tavsiye ederim

eset firmasının (nod32 yi geliştiren firma) firewall + antivirus + antispy yazılımı var.Kullanabilrisiniz.. aynı şekilde kasperskyın da var..diğer firmalarında var.. Bu şekilde de kullanabilirsin..
Bu arada mp3 lerin gitti mi bilmem ama uzantısı exe olmuş ve boyutu eskisi gibi değilse üzgünüm gitmiştir..