Selam,
maalesef virus girmiş.. uzantılarını exe yapmış dosya isimlerinin (daha doğrusu sadece isimlerini almış kendilerini silmiş) çünkü onlar executable değiller.Virus bulaşmaz yani. Format atman gerekir. C, D gibi sürücülerin varsa hepsine bulaşmış sanırm. Çünkü C ye format attıp da tekrar girmişse virusler o zaman ya diğer hdd partitiondan bulaşmıştır yada CD lerinden flashdiskten v.s. bulaşıyor.
Ayrıca güzel bir antivirus programı kullanmanı tavsiye ediyorum. Nod32 yi öneriyorum.. (güncelleşirmeyi unutma..) kolay gelsin