özel mesaj adı üstünde özel . özel mesajları buraya taşımak ne kadar etik ?
varsa beğendiğin bir domain söyle hediye olarak göndereyim hesabına o kadar ******** değilim.
özel mesajla çekip gönderiyorum ekran resimlerini için rahat olsun.
Özelden mesaj gönderenin nickini sansürleyip koyabilirdin.. Bahane üretmenin mantığı yok.. Kaldıki kendini niye bu kadar sıktın anlayamadım sana ******** diyen olmadı zaten neyse kolay gelsin