Çin gibi uzak coğrafyalardan alış veriş durumunda ancak toplu büyük miktarlı alış verişlerde karlılık söz konusu olabilir. 1-2 parça elektronik almak için Çin web sitelerine girmek anlamlı değil. Navlun giderleri büyük olur ve beher ürün başına düşen maliyetleri çok yüksek olur.
Arkadaşımızın da düşündüğüm kadarı ile amacı buradan forum kullanıcılarına birer birer eşya satmak değildir. Posta ve kargo ile nasıl uğraşabilir diye geliyor aklıma.
Yine de onun adına konuşmayayım ama, toptan alış verişler (konteynır bazında hatta) cazip gelir sanıyorum hem alıcıya hem satıcıya.