Merhaba Arkadaşlar;

Türkiyenin en büyük messenger içerikli forum sitesinin reklam yerleşimlerini gördüm bugun adsenseden pek anlamadığım için sizlere sormak istiyorum, bu reklam yerleşimleri doğru mudur..

1 Sayfada 2 Adet 300X250, 1 Adet 180X90, 1 Adet 728X90, 2 Adet 728X15

Yani bir sayfada 6 adet reklam birimi var bir tanede farklı bir sponsor reklamı var.

Bu reklam yerleşimi kurallara uygunmudur.?

Örnek link: http://www.msxlabs.org/forum/bunlari...sifreleri.html