Konu
r10.net Yerel Seçimler :D
05-12-2008, 03:30:37
#15
Tias
ByMsKN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çanakkaleden ben aday olacaktım ama hemşerim aday olmuş olsun
oyum sana
Seviyorum ben bu forumu ya