Arkadaşlar şimdi elimde X marka model bir sunucu var diyelim.Ben bu sunucuyu Y isimli bir firmaya verip onun internetini kullanmak istiyorum. Ancak böyle birşey yapmadan önce merak ettiğim konu bu hattı çektirmek ne kadara patlar bize ? 2 mbps örneğin ve bu hattı çekmek için ekstra ücretmi alırlar bizden acaba?