Konu
City yine çıldırdı!
04-12-2008, 00:49:35
#6
JoyEX
Bir şeyi farkettiniz mi hangi futbolcular takımıyla özdeşleşmişse hep onlarla ilgili girişimlerde bulunuyorlar.
Bence reklam yapıyorlar parayla saadet olmaz.
Ne kadar harcarsan harca başında Ferguson olmadıkça o iş İngiltere'de zor.