Bir şeyi farkettiniz mi hangi futbolcular takımıyla özdeşleşmişse hep onlarla ilgili girişimlerde bulunuyorlar.

Bence reklam yapıyorlar parayla saadet olmaz.

Ne kadar harcarsan harca başında Ferguson olmadıkça o iş İngiltere'de zor.