Konu
Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu)
03-12-2008, 13:30:38
#9
schreck
bu tür logoları kim yapıyor bilen varmı
bunlara ulaşıp banner yaptırmak istiyorum.çok güzel yapmışlar beğendim ben