Konu
Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu)
03-12-2008, 08:15:40
#8
LaKerDa
Venom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gönlümden geçen final takımları, umarım fb'de yener uefa da olur.
Milan, Manchester City, Galatasaray, Fenerbahçe 4'lülerinde 2 si finali güzel olur.
Fenerbahçe gidemez UEFA ya diye Düşünüyorum
Galatasaray Hariç Diğerleri MantıkLı