Konu
Uefa 2009 Logosu (Şükrü Saraçoğlu)
03-12-2008, 02:41:15
#5
The_CooL
Üyeliği durduruldu
inş kievi yeneriz de uefaya kalırız Kendi Stadımızda Kupayı alırsak Felaket Olur