evet gerçekten de okumadan calısmadan zor ki herşey böyle en azından 1 haftadır.. ezberliyorum ve testler çözüyorum dedıgınız gıbı yanlıslarım cıkıyor zamanla gıderecegıme ınanıyorum. en güzelide sanırım her birine kendı aklımca lakaplar takıp unutmamam =) bakalım neler yapacagız.. o kitabı merak etmıstım belkı daha once kullanananız vardır diye.. teşekkürler