yani 1000 post'a 12 ytl mi veriyorsunuz :S
2 tane diyor ve bir domaın 14-15 YTL ye denk gelıyor buna baglı olarak 30 YTL diyor , şaka gibi
bu arada post attıran arkadas mesaj sayın 13 , trader hic yok , fiyat düşük bulman biraz zor , bide ***** sitenin sistemini söylermisin , botla atabilirmiyiz ? biraz acıklama yap bot tamam dersen PM at 20 YTL ye atayım 1 K video 1 gun icerisinde