habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz simdi kasim ayinin odemesini mi aliyorsunuz yoksa ekim ayininkini mi?
Konu basligi kasim odemeleri?

arkadaşlar daha ekim ödemelerini alamadılar onun tartışması içerisindeler