Arkadaşlar google adsenseye 3. başvurum olacak bu 2 kere adres yalnışlığı nedeniyle iptal ettiler, oda sanırsam posta kodundan dolayı.

Bu sefer herşeyi kontrol ettim aynı hesaptan doğru posta kodu, daire nosu vs. hepsini gönderdim yaklaşık 2 haftadır onay bekliyorum. Ama bir sorum var;

Sitemde şuanda adtech var google onaylanıncaya kadar kalsın dedim ama acaba bunun bir zararı olur mu bana onay sürecinde ?

2. Sorum ;

Onay geldikten sonra başka reklam şirketleri kullansam bir zararı olur mu ban sebebi felan ?

Cevaplarını bekliyorum şimdiden teşekkürler