kalicido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işlerden çakmıyor çakmamasına ama nette fazla zaman geçiriyom diye tartışma epey olmuştu eskiden bari kaliteli bişey olsun boşuna geçirmiş o kadar zamanı demesin
birşey söliyim bende aynı durumdayım iş yapıyoruz ama gelde anlat benimde aklımda ps'de tasaralayıp veya flash bişiler yapıcam