bu işlerden çakmıyor çakmamasına ama nette fazla zaman geçiriyom diye tartışma epey olmuştu eskiden bari kaliteli bişey olsun

boşuna geçirmiş o kadar zamanı demesin
birşey söliyim bende aynı durumdayım

iş yapıyoruz ama gelde anlat

benimde aklımda ps'de tasaralayıp veya flash bişiler yapıcam