Spybot programını yükledim. Açılışta tam tarama yaptırdım virus sorunu çözüldü. Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler. Fakat bilgisayarda diğer bir sorun hala devam etmekte bu sorun ise;

Sistem işlemci mi artık neden tam anlayamadım video müzik vs. dosyalarını çalarken video ve ses dosyaları takıla takıla ilerliyor.

+ Güncel Ses-Video Codeclerini vs. yükledim sorun aynen devam ediyor.
+ Sistemi virus taramasından geçirdim virus sorunu yok.
+ Disk birleştirme yaptım. Sorun aynen devam ediyor.
+ Acaba diyorum HDD 'den mi kaynaklanıyor yoksa işlemciden mi? Yani arıza vs. mi vardır dersiniz?
+ Hijackthis ile kontrol ettim problem göremedim.
+ Ya da XP nin sistem dosyalarında vs. sorun mu olabilir?

+ Sizce sorun ne olabilir?