konu gözükmüyor,
son iki msj var sadece,
sitede sorun var zannedersem yine

edit : kodlar biyere eklenmiş filan yazıyor mesaj yazınca :s
noluyor bu siteye yaw, yazdığımız mesajlara reklam mı alındı naptı @radmin ,
komisyonumu isterim