Zaten orada 3 hız var yanlış hatırlamıyorsam.Hızlı,normal ve yavaş.Eklen siteler otomatik olarak "Normal Hız" seviyesinde taranıyor.Zaten "Hızlı Tarama" seçenegi aktif değil(en azından bende öyle idi).E hliyle yavaş tara da demeyiz sanırım Normal hızda tarasın,yeterki tarasın