en güvenlisi firefox

Microsoftun yaptığı ve güvenli olan tek birşey söyle bana kabul edicem
Microsoftun ipiyle kuyuya inilmez
ama şuan için ie 7 güvenli bir browser yakında onunda acıgı cıkar .
Ben firefox u sevmedigim için bana göre en güvenlisi ie 7 yoksa windows da pek güvenli degil unix sistemler windows a nazaran daha güvenli ama pratik de windows daha kolay oldugundan windows tercih ediyoruz hepimiz demi buda öyle bişe
Not : firefox xss acıklarınıda yemiyordu ama o konudada acık vermişdi unutmamak lazım açıksız bir sistem yok