Güzel bir iş diyemeyeceğim çünkü biliyorum ki artık her sitede bu tür içerikler kullanılacak ve maillerimizde hergün yüzlerce, hatta binlerce spamlar olacak. Açık söyleyeyim

spam yapan her kimse kurum, kuruluş yada bireysel farketmez mutlaka o siteyi engellerim browserda ve asla girmem.
Facebook'un her maili için saydırmadığım kişi kalmamıştır