Konu
Merhaba.Bir Domainim War..
29-10-2007, 23:30:57
#7
Langdon
Daha rahat diye diye Türkçe nerelere gitti.
Yahni domain banlanmazı da anlamadım, heralde o yahni yani değildir. Umarım değildir yani. Neyse ne diyelim. Konu dışı oldu afedersiniz.