Konu
Merhaba.Bir Domainim War..
29-10-2007, 22:49:51
#1
scsriptci_xaloc
merhaba arkadaşlar bir domainim var. ilk başta başka bir adsense hesabından reklam alıyordum. şimdilik kendi adsense hesabımı açacam.. kendi hesabımdaki reklamları koyabilirmiyim. şimdiden teşekkurler.