Konu
Oto.mail gelmez oldu
29-10-2007, 13:28:36
#1
efe7822
1 hafta kadar önce adsenseye bir mail gönderdim şu meşhur oto.mail gelmedi sorun var herhalde dedim bide bugün öğlen attım yine oto.mail gelmedi ne işdir anlamadım.Bu aralar adsenseye mail gönderen oldumu arkadaşlar