beyler bu arkadaşla iş yapmamanızı öneririm
12K hitli sitemde reklamını yayınlattı. Her türlü kolaylığı gösterdiğim halde 15 gün geçmesine rağmen ücreti yatırmayınca reklamını kaldırdım. ücreti yatırırsan tekrar yayınlarım dedim
ondan sonra ne bir daha Msn açtı nede bi haber verdi
Sonrada utanmadan gelmiş buraya konu açıyor. Buraya yazmadan önce kendisine pm de gönderdim ama cevap nafile
Yani diyeceğim o ki üç kuruşun hesabını yapan bu adamla sakın olaki iş yapmayın
NOTCUK: inanmayanlar pm atsın. extremesinde hala benim gönderdiğim hitler duruyor
hatta böylelerinin forumdan banlanması ve bir daha giriş yaptırılmaması gerekiyor