beyler bu arkadaşla iş yapmamanızı öneririm

12K hitli sitemde reklamını yayınlattı. Her türlü kolaylığı gösterdiğim halde 15 gün geçmesine rağmen ücreti yatırmayınca reklamını kaldırdım. ücreti yatırırsan tekrar yayınlarım dedim

ondan sonra ne bir daha Msn açtı nede bi haber verdi

Sonrada utanmadan gelmiş buraya konu açıyor. Buraya yazmadan önce kendisine pm de gönderdim ama cevap nafile

Yani diyeceğim o ki üç kuruşun hesabını yapan bu adamla sakın olaki iş yapmayın

NOTCUK: inanmayanlar pm atsın. extremesinde hala benim gönderdiğim hitler duruyor


hatta böylelerinin forumdan banlanması ve bir daha giriş yaptırılmaması gerekiyor