TR içerik kasmak eziyet bence ve adsensedende o kadar iyi gelir sağlamıyor çıkan reklamlar , en iyisi yabancı içerikli siteler kurmanız en azından hangisi az hangisi çok veriyor diye başınız ağrımaz içeriğiniz düzgün birşey ile ilgili olsun (genel düşünün) 0,20$ 0,10$ dan aşşağı almassınız tık başına.