Ben yabancı sitelerim ile tık başı 1$ a kadar sabit bir kazanç sağlıyorum.

Bu arada:

Anlamıyormusunuz kardeşim google cimrileşme diye bir şey yoktur. Reklamverenler fiyatları düşük tutmuştur o yüzden kazanamıyorsunuzdur.

Merak ediyorum bu tür başlıklar daha ne kadar açılacak?