Ben yabancı sitelerim ile tık başı 1$ a kadar sabit bir kazanç sağlıyorum.
Bu arada:
Anlamıyormusunuz kardeşim google cimrileşme diye bir şey yoktur. Reklamverenler fiyatları düşük tutmuştur o yüzden kazanamıyorsunuzdur.
Merak ediyorum bu tür başlıklar daha ne kadar açılacak?