DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten popup ile adsense olan bir sitene hit sağlamak ban nedenidir. banlamadığına şükretmen lazım diyebilirim.
Burada başlık açtım ban sebebimi diye,herkes kendin emin bir şekilde saçmalama dedi.Gerçi ana sayfaya aldım pop up ı reklam olan sayfaya değil.Bu durumda hiç kimse reklam alamıyor sitesine?Herkes adwords den gelen hit ve google hitine bakıcak?Nede olsa banner reklam versende google nerden bilcek bu banner reklam,direk banı basıcak?Bunun mantıklı açıklaması bu değil bence.