^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı:
3 aydır oynamıyordum netten

lan dan takılıyoruz bakalım geliyorum servera inş doludur ?
Boşdur bu saatlerde .. admin[@]a99team.com MSN ekle, oynadığım zamanlar haber veririm sana ..