Konu
Ticaret Budur Abi =)
27-10-2007, 18:19:23
#4
HKNOCN
İlk defa forumda şu kelimeyi kullanıyorum...
"Oha yav!!!!" Şaka gibi.
Ezikliğin son perdesi.