arkadaşlar benim bir sitem daha yeni banladı. ben sitenin script + datebasesini sildim ve yerine html site açtım.

şimdi ise site yöneticisinden türkçe olarak yeniden değerlendirme istedim. ama aklıma takılan şu soru var kı ben türkçe değilde ingilizce mi bu metni yazsa idim. acaba türkçenin bir katkısı olur mu?

eğer olmaz ise bana kısa bir ingilizce metin yazarmısınız. site daha önce youtubeden video çeken bir site idi

şimdiden teşekkür ederim.