Saçmalamamak lazım madem parayla alınan linklerin önemi kalmadı ve sıralamada yükselmede PRnin bir etkisi olmadığını biliyoruz o zaman PR5 ve üzeri domaine niye para versin adam..Bu işten kar sağlayan ne kadar kişi varsa artık olay bitmiştir arkadaşlar.Üzgünüm ama bu sizin için artık çıkmaz sokak.
pr alamayanlar artık domain almak isteyecek onu düşünerek yazmıştım, yanlış anladın herhalde. pr nin sıralamada etkisi kalmadıysa o zaman neden hala pr var ve toolbarlarda gösteriliyor? pagerank bundan başka ne işe yarar ki?