bir şey yapmanıza gerek yok sıtenız tutarsa onlar sızı bulur,
en çok sago ıle konuşmak ıstıyordum sağolsun bırısı aracılık etmıştı konserden once gıtmıştık yanına sago ıle goruşmek ısterken yanında kolera ıelde goruştum guzel bır gundu başka kımseyle goruşmek gıbı bır düşüncem yok zaten...