Konu
Ringofon is Ortakligina Basvurali 2 ay oluyor ?
27-10-2007, 13:43:22
#1
XizoR
Üyeliği durduruldu
S.a arkadaslar ringofon is ortakligina basvurali 1,2 ay oluyor ama halen bir cvp gelmedi fakat arada sirada ringofondan mail aliyorum mesela gecen gün "Izinsiz e-posta kampanyalari hakkinda uyari" maili gibi ne yapmaliyim ?