gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onlarla neden görüşme ihtiyacı duyuyorsunuz ki görüşüpde napacaksınz? kim ki onlar?
Aynen katılıyorum kim ki onlar onlarda nihayetinde insan.Öcelikle konuyu tam okursan ne amaçla onlarla buluşmayı istediğimi sormazdın heralde.Bizler onların hakkında siteler açıyoruz para kazanmaya çalışıyoruz. Amacım bir ünlü hakkında site açtığımızda onlarında yorumlarını almak onlarla bir röportaj yapıp sitelerimizde yayınlamak.Sitelerimizde onların desteğini görmek daha hoş olur diye düşünüyorum.