Halen yahoo'dan domain almayı düşünen var mı? Ki Yahoo'nun domain konusunda bunca sabıkası varken. Birileri çıkıp diyecek ki "yahoo da yamuk olmaz, domain kayıt ettiren insanda problem vardır, yanlış birşeyler yapmıştır." 1 kişi olsa tamam, 2 kişi olsa tamam, ama neredeyse 50 kişi duydum be kardeşim Yahoo'da domain problemi yaşayan. Hepsi mi yanlış yapmış?
Yahoo'dan İngilizce ile uğraşıp domain alacağınıza Türkçe olarak hizmet veren onlarca firma var.Sizin adınıza tescil etmelerini istemiyorsanız kendiniz Turkticaret,İsimtescil, Alatron(galiba böyleydi adı) gibi firmalardan üye olarak alabilirsiniz.