Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar sizlerle bir konuyu paylaşmak istedim.Ben bir fotoğrafçıyım ve işim dolayısıyla grafik ve photoshop işlerine hakim birisiyim.Ücretli logo yapıyorum ve genelde özgün tasarımlar oluyor her neyse...
Bu forumda imzamdan dolayı baya bir ulaşan oluyor.Ama bu son olayla artık bardak taştı.
-Bana logo yapar mısınız?
--Tabi,ücretler bu civar..
-Abi ben öğrenciyim
--Tamam Hadi biz de bu yollardan geçtik,1hafta bekle
-Bir hafta sonra ukalaca cevaplar.Şurası kötü olmuş,burasının karakterini değiştir,resim olmamış???
Bunları söyleyenler ve beğenmedim deyip gene de kullananlar.Akıllarınca clone stamp ile doku kaybetmeyi marifet sanıp msnden beni silenler.(Üzerine koyduğum şeffaf koruma amblemden bahsediyorum)
Sizin yüzünüzden bir daha bedava.Kesinlikle töbe..
Umarım bu yazdıklarım birilerine dokunur.Benim logomu kullanan 5 site var isim elbette vermem ancak hakkımı size helal etmiyorum.