Konu
Ringofon
04-06-2006, 04:50:32
#47
Black1
bızım uyeler ürküyo desene 310 tıklamadan 2 uye olursa
bıze pay per clıck lazım
pekı 0,03 ytl verenler varmı tıklama basına öyle duymustum