ya peki bunu yapan arkadaşlar nasıl yapıyorlar rapid den indirdikleri yada diğer yerlerden indirdikleri dosyaları gerektiğinde açıp tekrar dan rar yapmıyorlarmı şifre vs koymak için kendi site reklamlarını falan yapmak için yapan ve bu şekilde kullanan arkadaşların fikri nedir öneri lütfen...
@selim61
haklısın linux konusunda ama gerekli programalr linuxda çalışamayacak rapidle ilgili ondan windows dedim yoksa linux olması tercihim olurdu